vandaag aangekomen aan de Canadese kant van de Niagara falls.

7 oktober 2014 - Niagara Falls, Canada

Vanuit Ithaca was het niet erg ver rijden ca. 270km. Wel dik 80km over provinciale wegen. Soms zie je geen verkeer zo rustig is het rijden. Ook de op de veelal tolwegen is het rustig. We hebben een kaartje voor de tolwegen dus we kunnen direct doorrijden bij de tolpoortjes. Het passeren van de rainbowbrige, de verbinding tussen USA en Canada was erg rustig. Men had mij verteld dat die brug erg druk is. Het hotel is luxe. We zitten op de 9e verdieping. De kamer is net groot zie de foto's. We xijn even langs de Falls gelopen. Erg indrukwekkend. Wat een water massa. Morgen gaan we met de boot mee. Vrijwillig zijknat worden.

1. Peter.theunissen:
    8 oktober 2014
    Hoi samen, heerlijk om jullie reis zo mee te maken......en ja de hotel kamers zijn net iets groter en luxer dan in NL....zo ook de koffie....ontbijt.....enz....geniet ervan....;-)
  2. Henk:
    8 oktober 2014
    Hoi Peter en Sia,
    Het is echt genieten en je verbazen van al dat luxe. Enkel de auto's zijn zo groot. Dus hebben wijn nu voor een kleine gekozen.
    Leuk he zo blog. Je houd je hele trip bij en aan het eind kan je dig in een fotoboek laten overzetten.
    Bedankt voor je lejke reactie.
    Gr henk