Vertrek uit new york onderwg naar Niagara falls

6 oktober 2014 - Ithaca, New York, Verenigde Staten

We hebben vandaag de hoer-auto opgehaald in de W40th street Manhattan. Wel eerst met een taxi, want het hotel zit nl op de W50th street. En dat is best een eind tippelen met twee koffers. De portier zou wel een taxi regelen. Maar na 10 minuten gaf hij het op. Je moet maar naar broadway lopen want daar komen veel meer lege taxi's. Dat klopt want Irene stak bij aankomst haar hand op en ja hoor een taxi die midden op druk broadway stopt. En wij rustig de koffers inladen tuut tuut pep pep f.....ck van de stress figuren. Wij alles geregeld bij Alamo en opweg door druk en nog eens druk Manhattan. Nou ik kan je nu zeggen dat valt allemaal reuze mee. Eenmaal weg uit nyc is de drukte weg. Wel rijden de vrachtwagens en dat zijn echt kolossen knetter hard. Je moet gewoon je baan houden en zij gaan links of recht voorbij. Ja dat is even wennen voor een nette driver uit Europa ;-)

We zijn na 364 km aangekomen op onze tussen stop in Ithaca. In een mooi hotel genaamd County Inn resort. We hebben een suite met een zitkamer de badkamer en een slaapkamer. Oja grats wifi :-)  Zie foto's. Nog even gewandeld in een stukje natuurgebied genaamd de Buttermilk Falls. Mooi met een kleine waterval. De bossen zijn al aardig in de herfstkleuren. En de geur bos versus uitlaatgassen van NYC.is bijzonder.

Morgen nog 260 km naar de Canadese kant van de Niagara falls. 3,5 uur rijden.

1. Nils:
    7 oktober 2014
    Kijk, dat zijn nou de betere auto's;)
  2. Peter.theunissen:
    Hallo Henk& Irene
    Wij waren nog niet uit onze amirika dip maar hoorde van Lenie dat jullie te volgen waren dat doen we vanaf nu ,veel plezier
  3. Kelly:
    7 oktober 2014
    Goh ik wist niet dat er zulke auto's bestonden ;)