Terugreis naar Nederland

24 oktober 2014 - New York (jfk Airport), New York, Verenigde Staten

Vertrokken uit het hotel te Newpoort. Voelt raar aan omdat dit de laatste dag van onze vakantietrip is.

We moeten ongeveer 300 km rijden naar het vliegveld JFK ongeveer 4 uur rijden.

Aangekomen op JFK moesten we de auto inleveren. Dit was makkelijker dan we eerst vermoeden. In de begeleiden brief stond nl. dat het Alamo afleverpunt per 14 juli gesloten zou worden en als dropoff locatie stond een straat ver buiten JFK. Nou bij aankomst stond het op de borden aan toegangswegen goed aangegeven. We werden zo naar het dropoffpoint geloodst en daar stond een medewerker met scanner klaar om de wagen in te nemen. De koffers werden netjes uitgeladen en we werden door verwezen naar de airtrain 20 m verder op. Met de airtrain stonden binnen no time op terminal 4 en binnen een half uur waren we ingecheckt. Wel moesten we eerst de koffers herinpakken 1 koffer was nl 5 kg te zwaar. We hebben nl was flessen wiskey vanuit Canada mee genomen en dat weegt toch. Dan is het toch lang wachten in zo'n vertrekhal van 13:30 tot 18:00uur.

Aangekomen op schiphol vrijdag 7 uur werden we opgewacht door alle vier de kids. We hebben nog met hun op schiphol geluncht omdat Tim en Gaby die middag voor 22 weken gingen vertrekken naar Azie. Dit was heel leuk en gezellig. Wel zaten wij er als zombies bij, je moet blijven praten anders vallen je ogen dicht.

Wij vonden deze vakantie echt heel super. Veel gezien en gedaan. Een soort gelijke reis willen we zeker nog een keer doen.