Opweg naar Newport

21 oktober 2014 - Newport, Rhode Island, Verenigde Staten

Vandaag vertrokken uit Hyannis naar Newport. Wij dachten dat Newport in de zelde staat lag als Hyannis (Cap Cod) maar dat is niet zo. Newport ligt in de de state Rhode Island. Dat scheelt op de tomtom echt honderden km. Nu slechts 140 km binnen door.

Ook deze route bracht ons dwars door woonwijken van diverse plaatsen heen. Echt heel leuk om te zie hoe de mensen wonen.

We kwamen Newport in rijden en begonnen ons al af te vragen in welk hotel we te recht zouden komen. We zaten inmiddels al midden in een woonwijk met groten huizen wel oud maar netjes. Uiteindelijk stopten we voor een oud huis Kay str 29 en dat was ons hotel. We vroegen ons af waar we in godsnaam terecht waren gekomen. Wij hadden inmiddels een geheel andere voorstelling van de hotels in Amerika gekregen. Wij ons gemeld bij de receptie of je een museum binnen loopt. We werden heel hartelijk ontvangen en naar onze kamer gebracht. Wij hadden dit echt niet verwacht zo sfeervolle kamer. Alles van hout. De vloer uit ruwe houten vloerdelen een wastafel in een oude kast gebouwd. Alles heel compleet. Zelfs een ipad met netflix film kanaal gratis op de kamer. Het is net een droom. Echt leuk om zo de vakantietrip te eindigen.

1. Hans en Monique:
    22 oktober 2014
    Wat een ontzettend leuk amerikaans huis. Geweldig, dat jullie daar slapen, zo leuk. Ik zie jullie al zitten op ''the porch'' ;)