Dag 2 bij de Niagara falls

8 oktober 2014 - Niagara Falls, Canada

Vandaag zijn we met de boot onderaan de watervallen geweest. Wat een imposant gezicht is dat en hoe nietig ben als mens in dit geweld. Wel wordt je voor $ 35 zeiknat.

Ik weet zeker dat de lokale zicht te pletter lachen als je dat gepeupel van boort ziet komen. Maar het kan mij geen moer schelen wij hebben het gezien.

Ook zijn we acheter de watervallen geweest. Wat een herrie maakt dat water een soort zwaar gerommel in de gegraven gangen onder de warerval. Ook hier wordt je flink nat. Maar je kan meer schuilen. Je kruip gewoon acheter een klein jappie en je gebruik zijn hoofd als  camerastandaard (Geintje hoewel ik er wel over dacht).

Daarna nog langs de taxfree shop geweest maar dat mocht nog niet, dan moet je nl. gelijk door naar de USA. Dan maar morgen.

Vanavond gaan we foto's maken van de fall's dan worden ze gekleurd verlicht. En ja hoor de watervallen waren verlicht. Maar het was behoorlijk koud. Dus we zijn niet echt lang gebleven. Het is wel een mooi gezicht. Foto er van maken is ook een hel tour. Maar best aardig gelukt.

1. Andrea:
    8 oktober 2014
    Hee tof, daar ben ik ook geweest!
    Leuke foto's, zo te zien genieten jullie enorm . Veel plezier
  2. Ko en Truus:
    9 oktober 2014
    Jullie zien er charmant uit. Je kreeg tenminste nog een regen cape voor je €35. Mooie foto's!!
  3. Henk en Hannie:
    9 oktober 2014