De reis naar Bar Harbor

14 oktober 2014 - Bar Harbor, Maine, Verenigde Staten

Vadaag een heel stuk door de White Mountains gereden. Bewust kleine wegen geselecteerd. Je rijd dan natuurlijk niet door maar je ziet van alles. Ook bijna een een botsing met een soort rijger. We moesten hard op de hoohouder staan. Ik schat dat  vogel  een spanbreedte had van 1 meter. Hij stond in de berm en vloog op voor onze auto. Was dus even schrikken. Maar je bent gelijk alert zeker als je borden tegenkomt met overstekende elanden. Uren achtereen zie je enkel maar bossen zo nu en dan paseer je dan een klein dorpje.

We waren rond half drie in het hotel. Ik moet zeggen,het is een mooi hotel direct aan de zee. We hebben helaas geen uitzicht op zee. Dat kon wel maar dat was weer extra. En als een goede hollander verrot ik dat te doen.

We zijn nog even het plaatsje ingegaan. Het is er leuk maar wel toeristisch. Je kan met een boot mee om walvissen te gaan spotten. Dat gaan we denk ik morgen doen. E.e.a. Is mede afhankelijk van het weer. Dat overigens vandaag erg mooi was. Ruim 21 graden en zon.