Opweg naar Portland

16 oktober 2014 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vandaag vertrokken uit Bar Harbor om met een tussen stop in Portland naar Boston te rijden. Het weer was matig, veel wolken en zo nu en dan wat regen temeratuur 21 graden. Onderweg nog gestopt bij het plaatsje Freeport om bij een outletcentrum te gaan shoppen. Nou we hadden dit snel gevonden maar de spullen die ze daar aanboden waren uit het jaar nul. Waarschijnlijk omdat de streek heel Engels georienteerd is. Dus niets gekocht en door gereden naar Portland. Het hotel is goed, wel wat aan de oude kant maar goed.

Portland is een havenstadje wat ook erg leeft van de lobs (kreeft) vangst. Met een ttolliebus een tour door Portland gemaakt. Dit was best heel interesant omdat er verteld werd over de geschidenis en wat voor soort gebouwen er zijn. Bij de vuurtoren werden we voor 25 minuten gelucht om fotos te maken van de omgeving daar.

Kortom we hebben Portland gezien. Niet echt om je vakantie daar te houden.

Morgen gaan we door naar Boston met ongeveer 180km rijden kunnen nog wat gaan zien daar.