Dagje in de Green Mountains Rondom plaatsje Stowe

12 oktober 2014 - Stowe, Vermont, Verenigde Staten

Het was vandaag een super mooie dag veel zon. We hebben een stukje gewandeld in de bossen. Erg ruig niet te vergelijken met de aangelegde bossen zoals in nederland. Het bos rondom het Warerbury Resevoir is een stuwmeer.

Daarna zijn we langs de Ben &Jerry ijsfabriek gereden. We hebben daar een rondleiding door de fabriek gedaan. En natuurlijk een heerlijk ijsje gegeten. Het is een atractie geworden zo masaal. Maar erg leuk.

In het plaatsje Stowe hebben we gewandeld ook daar was het gezellig druk. Leuke originele Amerikaanse huisjes tref je daar. Op de weg terug naar het hotel hebben we bij een echt amerikaanse burgertent gegeten. Veel voor weinig. Daarom was het er ook erg druk mensen moesten wachten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter.theunissen:
    13 oktober 2014
    Henk van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    Maak er een fijne dag van
  2. Ko en Truus:
    13 oktober 2014
    Goedemorgen lieverds. Van Harte Gefeleciteerd met je verjaardag, Nu echt 60!
  3. Henk en Hannie:
    13 oktober 2014
    Hey Henk, van harte gefeliciteerd met je 6oste verjaardag!!
    Jullie hebben het natuurlijk al geweldig, en nu ook nog deze feestelijke dag. Veel plezier saampies.
  4. Hans en Monique:
    13 oktober 2014
    Hoi Irene en Henk, gefeliciteerd hoor, een nieuw decennium op een ander continent. Dat wordt vast weer een mooie dag.
    Het is zo leuk om mee te kijken met jullie vakantie. we genieten echt mee. Have fun....
  5. Sonja en Paul:
    13 oktober 2014
    Nou Henk en Irene nog maar een x dan en nu goed. Zingen gaat niet maar super gefeliciteerd met je 60 ste verjaardag.
    We kijken en lezen elke dag wat jullie hebben meegemaakt. Zo leuk.Veel plezier.
  6. Elt:
    13 oktober 2014
    Henk van harte met je verjaardag en nog vele jaren.
    Groete en nog veel plezier daar .....

Jeanne & Elt