tour New York

4 oktober 2014 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag 3 okt eerst met de hop on hop off bus upper town rond gereden. Lang central park eb Harlem. Apart te zien hoe deze getto eruit ziet. Net Rotterdam zuid bv de afrikane buurt. Een paar km weer weelde dus veel contrast.
Daarna met de bus naar down town om naar het 9-11 gedenkplaats te gaan en de boot naar het vrijheidsbeeld. De gedenkplaats is ibdrukwekkend je voelt wat zich hier heeft afgespeeld. Het nieuwe worldtrade centra naast de gedenk plaats is heel erg mooi zie de foto.
De boottocht was erg leuk en goed uitgelegd. We zijn in Brokelin uitgestapt om over de Brokelin brug terug te lopen naar Manhattan. Wat een mooie brug bijna 100 jaar oud en zo knap gebouwd voor die tijd. Zie foto van onder en boven de brug. Na heerlijk frans gegeten te hebben liggen we nu uitgevloerd op bed. Een geweldige dag was het.

1. Ko en Truus:
    4 oktober 2014
    Hallo lieverds.
    Wat een geweldige indrukken hebben jullie opgedaan.
    Wel erg vermoeiend denk ik. Goed dat je geen tien jaar hiermee hebt gewacht. Veel liefs
  2. Gaby:
    4 oktober 2014
    Dat klinkt als een prachtige dag!
    Liefs van ons!
  3. Elt:
    5 oktober 2014
    He luitjes een beetje naar jullie zin daar, ziet er leuk uit alleen moet je je samsung af en toe draaien ( geintje )